Tack snälla Ni!

Jag vill så hemskt mycket tacka för alla snälla och fina kommentarer Ni läsare skrivit här i bloggen sedan den startade. Det värmer jättemycket med glada och positiva kommentarer, tips och råd. Samtidigt är det kul att se att så många går tillbaka i bloggens historia och läser de tidigare inläggen jag skrivit.

Tyvärr så hinner jag inte blogga så mycket som jag önskar längre då det blir lite rörigt att "rodda ihop" jobb på tre arbetsplatser. Bloggen är inte nerlagd och fler inlägg kommer komma. Just nu försöker jag få någon ordning på arbetssituationen - för ärligt talat så är det inte riktigt ultimat med tre timanställningar samtidigt. Önskemålet just nu är att kunna få fast arbete på en av arbetsplatserna.

På läkarbesöksfronten har det ljusnat.
Fick härom veckan en kallelse till möte med min läkare på endokrin i slutet av mars. Det ska bli intressant att se vad det ger. Nya försök att angripa viktproblemet började även i måndags. Jag hoppas kunna se ett positivt resultat inom en snar framtid.

Nu ska jag göra mig i ordning och pallra mig i väg till mitt kvällspass på redigeringen.

Ha fortsatt trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0