Hemkommen från jobbet...

Har för en stund sedan kommit hem från tidningen, där jag tillbringat kvällen med att slå ihop några sidor. Så dalfolket ska ha något att läsa till frukost imorgon. Själv kommer jag inte att äta frukost eller läsa tidningen. Jag skall soooova...

Senaste tre dagarna har jag varit på två arbetsplatser per dag. Både i går och i dag åkte jag hemifrån strax efter åtta på morgonen och kom hem strax innan klockan ett på natten. Det har inte blivit många timmars sömn, nu är jag snortrött.

I morgon är jag faktiskt ledig! Yeeayyh - eller nåt... Då ska vi på födelsedagsfest hos en av P:s kompisar. Jag hoppas att jag är vaken då.

Godnatt på Er!

image18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0