Arbete, arbete, arbete…

…men jag klagar inte. Det har varit mycket på jobbet i sommar, samtidigt har det varit fantastiskt kul. Nu bör det nog lugna ner sig avsevärt på arbetsfronten inför hösten.

Visserligen har jag arbetat
mycket men min frånvaro från bloggen ska inte bara skyllas på förvärvets slit. Jag har hamnat i en fas där jag inte orkar tänka eller känna. Livrädd för vad det skulle få för konsekvenser för mitt psyke. Jag genomfars med jämna mellanrum av ångestattacker över vad jag sagt till människorna runt omkring mig under perioden jag var sjuk.

Nu är det dags att ta hand
om dessa depressiva tankar och förhoppningsvis innebär det också att jag kommer återkomma till bloggen. Min avsikt med bloggen var dock aldrig att beklaga mig eller vara negativ, därför låter jag ofta bli att skriva något när jag känner att jag inte kan hålla mig om inte positiv så åtminstone neutral.'

Vi syns snart igen, ta hand om Er!

Kommentarer
Postat av: Karina

Hej!



Ser fram emot nya inlägg framöver! Det känns bra att läsa om någon annan som har samma sjukdom, som vet precis hur man mår och hur dåligt man hanterar vissa stressiga situationer.

Och du ska inte känna press att du måste göra nya inlägg hela tiden för då har bloggen blivit ett tvång och sånt ska man undvika. Speciellt när man har Addison, har jag lärt mig!



ha det gött!



/Karina

2008-08-27 @ 21:22:35
URL: http://minaprojekt.blogspot.com
Postat av: Lelle

Hej Karina!

Ja, jag har upptäckt att det är väldigt lätt att få "låsningar" när man känner att man till exempel "måste" prestera ett blogginlägg.

Nu kommer jag ha lite mer fritid framöver så då blir det nog lättare att i lugn och ro skriva ned sina tankar än att pressa fram dem.

Ha det så bra så länge=)

2008-08-28 @ 00:34:20
URL: http://levamedaddison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0