För trött för att blogga...

Hemma, 00.46 - natten mot torsdag 6 augusti

Kom hem från jobbet för några timmar sedan. Har vansinnigt ont i kroppen, värker i nacke och skuldror (brukar betyda att jag ligger lite lågt i kortison). Gävle och IKEA var hur som helst mycket trevligt. En mysig helg för oss själva, jag tror vi behövde det...

Idag när jag åkte från jobbet hade knegat ihop 27,5 timmars arbetstid redan den här veckan. Kommer nog på söndag kväll när jag går av mitt skift klockan 22.00 ha skrapat ihop över 50 timmar. Jag behöver pengarna och man vet aldrig när jobben sinar och snart går högkostnadsskyddet ut på Apoteket så nästa gång jag ska hämta ut medicinerna lär jag ta fram plånboken.

Nu är jag dock så trött att jag måste gå och lägga mig, jag ser både dubbelt och trippelt.

Godnatt på Er alla bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0