Uppdaterar inte så ofta...

I Borlänge vid grabbens dator 15.11 - lördag 2 maj

Det har varit lite dåligt med nya inlägg här på sista tiden. Jag vill gärna skriva lite oftare men jag är inne i en period av viss prestationsångest vad det gäller mina bloggar. Jag vill skriva intressanta inlägg och i just den här bloggen vill jag inte bara klaga över mitt allmäntillstånd. Så därför har det inte blivit något inlägg på några dagar.

Nu är det inget fel på mitt allmäntillstånd och jag mår bra, lite dåligt med sömn är det ju förstås fortfarande. Under en period har jag också varit på fruktansvärt dåligt humör och retat mig på allt och alla i min omgivning men den senaste veckan har jag känt att det börjat släppa och jag har blivit mer mitt gamla positiva jag igen. Dock är mitt morgonhumör inte återställt och innan jag fått kaffe så göre sig ingen besväret att tilltala mig.

Igår gick spisen sönder här i P:s lägenhet men hyresvärden kom förbi med en bänkspis som vi får låna tills de kommer på måndag och kollar vad som kan göras. Givetvis var det när jag höll på med ett storkok köttfärssås som spisen bestämde sig för att strejka. Det blev pizza istället...

Idag blir det bara en microtallrik av viktväktarmodell innan jag ska iväg till videon och jobba. Är mycket avundsjuk på de som är lediga i detta superfina sommarväder. Även fast jag vet att vissa med diagnosen addison lider av värmen. Det har jag dock själv inte haft några besvär med ännu. Det jag upptäckt är att jag får en viss panikkänsla i extremt varma miljöer som när man badar bastu eller om det blir för varmt i duschen. Men solvärmen har hittintills gått över förväntan, något som jag är mycket tacksam för!

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0