Snart är det festival...

I Borlänge vid min dator 01.12 - natten mot onsdag 27 juni

Ber återigen om ursäkt för att jag inte uppdaterar här så ofta. Nu har det varit mycket med båda mina arbeten och så har jag och P flyttat in några av mina saker i lägenheten. Bland annat soffa, soffbord och glas och porslin. Har grejat i lägenheten för att hinna klart innan våra festivalgäster kommer på torsdag.

Jo, på torsdag drar den musikaliska delen av Peace & Love-festivalen igång här i Borlänge. I år beräknas det komma ungefär 20.000 besökare per dag. Vi blir sex personer som ska bo här i ettan på 39 kvadratmeter(!). Det blir nog trångt men mysigt.

Nu måste jag gå och lägga mig ser fyrdubbelt i kors för tillfället. Jag hoppas återkomma imorgon med ett nytt inlägg och kanske eventuellt en krönika till addison.se under morgondagen.

Ta hand om Er och godnatt på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0