Kvällsfunderingar...

I Borlänge vid grabbens dator 00.41 - natten mot onsdag 13 juni

Minskade igår min kvällsdos med hydrocortison Nycomed från 10mg till 5mg och resultatet låter vänta på sig. Jag har fått tips av Anita här i bloggen om att det tar några dagar så jag väntar med spänning på om det ska ge något resultat eller om jag kanske lär försöka fördela om det mer? I morse somnade jag ganska precis 07.00. Har dock inte märkt av sömnbristen något speciellt idag och är fortfarande ganska pigg. Ikväll tog jag mina numera 5mg kortison en timme tidigare, det vill säg klockan 18.00.

Idag kom min första krönika upp på addison.se, jag tycker det är jättekul att få skriva för sidan och blev givetvis jättesmickrad när Martin frågade mig för någon vecka sedan. Sedan är det väl så att man ibland tvivlar på sin förmåga... Roligt tycker jag att det är i alla fall.

Både addison.se och den här bloggen har gett mig jättemycket på sistone. Jag upprepar mig när jag säger att det är skönt att veta att man inte är ensam men det känns lite lättare då. Jag vill återigen tacka alla som kommenterar, speciellt när det gäller minskningen av kortisonet, det blir lättare när man får lite tips och nya infallsvinklar.

Ta hand om Er!

Kommentarer
Postat av: Martin

Du behöver inte tvivla på din skrivarförmåga! Den är klockren!!! Din krönika är ett friskt inslag på addison.se..

2007-06-14 @ 14:01:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0