Koffeinisten har fått "diagnos"...

Hemma i Borlänge vid min dator 01.17 - natten mot 9 augusti

Är för trött för att blogga egentligen. Tänkte bara meddela att jag enligt min far fått ett brev hem från endokrinmottagningen där det stod att proverna som läkaren begärde för två veckor sedan var felfria. Orsaken till mina problem ska snarare ligga i för mycket stress och för mycket kaffe..

Kaffe? Jag? Hahaha, vilket skämt! Hur ska jag kunna dra ner på min kaffekonsumtion, det är ungefär som att be jultomten sluta äta gröt...

Nu gäspar koffeinisten stort och ämnar ramla i säng vilken sekund som helst. Kom till jobbet klockan tio i morse och lämnade jobbets parkering ganska precis tolv timmar senare. Nu ska jag åter vara där om cirka åtta timmar. Det är tur att man trivs med det man gör i alla fall, äntligen jobbar jag med just det jag vill göra.

Godnatt på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0