Inkomstbortfall

Hemma i Borlänge vid P:s dator 13.52 - tisdag 28 augusti

Nehej, inte gick det något vidare att minska ner dosen, eller ja, jag vet ju faktiskt inte om det har med dosminskningen att göra men i morse var det näst intill omöjligt att få luft. Förkylt med andra ord. Nu har jag druckit the och försökt få igång halsen men det gör fortfarande ont att prata. Kom i samråd med chefen överens om att jag skulle stanna hemma idag och försöka pallra mig till jobbet imorgon i stället.

Jag tror det är ett bra beslut, hade jag åkt till jobbet idag hade jag nog varit i totalt sängläge imorgon. En dag på 20 mg, idag blir det nog 25 mg, det var inte så länge sedan jag var på lasarettet och är inte speciellt sugen på att hamna där igen så nu tar jag det säkra före det osäkra.

P är ledig idag, komp för att han jobbat helg så jag har lite sällskap här framför friidrotts-VM på TV. Såg just Mustafa "Musse" Mohamed placera sig på fjärde plats i 3000 meter hinder.

Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0