Ingen vidare kväll...

Hemma 20.17, fredag 31 augusti

Är inget vidare pigg, ligger nog lite lågt igen men har tagit lite extra kortison nu på kvällen. Har varit och hämtat ut penicillin också, nu ska jag banne mig bli frisk! P är och spelar fotbollsmatch i mina hemtrakter, är nog på väg hemöver snart.

De mindre goda beskeden har haglat hela kvällen, blir lite småtrött på den här dagen. Trött på att bli besviken, har ingen störr lust att fördjupa mig i dem här heller. En av sakerna jag bara har att acceptera är att jag tack vare den här j-la urinvägsinfektionen missar en av mina favoritartister som spelar på en club här i Borlänge ikväll - Miss Li.

Har ni inte hört Miss Li så kan ni lyssna på några av hennes låtar på den här myspace-länken.

image15
Miss Li på Peace & Love-festivalen 29 juni

Trevlig kväll på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0