Ett nytt år…

Gott nytt år på Er kära bloggläsare!f

Årets första dag är sedan några timmar till ända och jag har redan hunnit med att arbeta dryga åtta timmar. I morgon är det samma visa igen.
För min del blir det inga nyårslöften, fastän jag kanske borde. Jag har tidigare skrivit att jag inte lovar något som kanske kan vara svårt att hålla då det innebär en extra stressfaktor.

Tyvärr har jag lyckats försätta mig i en något prekär situation då jag jobbat sent och över så många kvällar de senaste veckorna att jag inte hunnit till Apoteket för att beställa medicin innan de stängt. Nu tog jag mig ändå dit dagen innan nyårsafton och de  tror att de har medicinen hemma i morgon eftermiddag. Det är riktigt bra och jag hoppas att det verkligen blir så för annars vet jag inte vad jag gör. Om inget oförutsett inträffar har jag Hydrocortone så jag klarar mig till måndag morgon ungefär.
Det är en fruktansvärt dum situation att försätta sig i, jag bara poängterar det igen.

Nu ska jag sova och ladda för ännu en dag på jobbet, men nu är jag absolut inte den som klagar.
Med finanskriser och en sjunkande börs så är inte jag heller oberörd. Lugnare tider är nog att vänta. Både jag och min sambo, som även han arbetar på samma tidning, varslades för drygt en månad sedan.
Lägga alla ägg i samma korg – mycket smart av oss…

God fortsättning så syns vi nog är snart igen.

Kommentarer
Postat av: Ann

Hej! Jag undrar om jag skulle kunna få prata med dig på exempelvis msn någon gång? Jag har lite frågor angående Addisons och hade verkligen uppskattat om du hade tid någon gång... :)

Mvh Ann

2009-01-10 @ 17:21:18
URL: http://www.annsisen.com
Postat av: Lelle

Hej Ann!

Du har fått mail=)

Det blev lite formellt men låt dig inte avskräckas=)

//Lelle

2009-01-12 @ 12:59:25
URL: http://levamedaddison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0