Nattpanik och kortisonbyte

Hemma, 00.29 - natten mot tisdag 11 september

I natt fick jag panik. Jag kunde bara inte somna, jag visste att jag var tvungen att sova för att hinna allt jag måste göra i dag. Det blev en totallåsning. Kom på mig själv med att ligga och nästan hyperventilera av återhållen stress. Jag fick lov att kliva upp när klockan var tjugo över tre och gå ett par varv runt lägenheten för att lugna ner mig.

I dag har jag förresten bytt till Hydrocortone igen och hoppas det ska fungera bättre den här gången. Hitills har det gått bra. Men som min läkare sa så hade min senaste lasarettsvistelse inget att göra med mitt försök att byta kortison.

Nu ska jag fixa de sista sakerna på "måste-göras-listan".

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Lokesson

Glöm inte att skriva en "Saker-jag-inte-ska-göra-lista" också.
Det lugnar att titta på en sådan...

2007-09-14 @ 00:14:01
Postat av: Marianne Mahlberg

Otroligt bra sida! Har själv addison och jag mår bäst med Hydrocorton och att jag tycker att det är skönt att den verkar snabbare..

Ha en bra dag!

Ska fortsätta att läsa på din sida :-)

2007-11-21 @ 08:59:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0