Smart Lelle, riktigt smart...

Jaha, nu var det så där riktigt längesedan jag bloggade igen. Det har börjat torna upp sig inför jul på jobbet och jag känner stressen ligga på, men annars är det bra. Eller ja, nästan. I fredags fick jag den brilljanta idén att skära av mig fingertoppen på vänster pekfinger. Helt och hållet slarv när jag skulle skära isär några bilder som kommit ur printen. Gissa om jag blev förvånad när en bit av fingret ramlade ner på skärbordet, det tog ärligt talat ett tag innan jag förstod vad jag gjort, och sedan började det blöda...

Nu har jag fingret bandagerat och ska in på vårdcentralen imorgon så att sköterskan som lappade ihop mig kan kontrollera att det inte blivit någon infektion. Längre än så här blir inte dagens inlägg då det är något besvärligt att skriva utan hjälp av ett pekfinger.

Jag återkommer...

Ha det så bra!

Kommentarer
Postat av: Nina

Intressant blogg du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-05-08 @ 11:36:09
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0