Tänkte blogga lite om vardagen som addisonsjuk...

I Borlänge vid grabbens dator 15.37 - onsdag 2 maj

Googlade tidigare idag efter svenska bloggar där någon med Addisons sjukdom berättar om sin vardag och fann ingenting som kändes riktigt relevant. Så då börjar väl jag att göra det då.

Jag har redan en annan blogg: bakom mina solglasögon där jag skriver om allt från musik till vardagsbetraktelser i största allmänhet. Jag har hela tiden känt att jag inte vill berätta så mycket om min diagnos i den utan vill bespara den största majoriteten av läsarna beskrivningar av mitt allmäntillstånd,  min medicinering samt min glädje och ångest, samtidigt har jag ett behov av att skriva av mig om hur jag mår och hur vardagen fungerar nu sedan jag blev diagnostiserad. Kan det kanske hjälpa någon annan i en liknande situation att se att de inte är ensamma så är det bra...

Tänkte idag eller imorgon börja berätta lite om mig och livet innan jag fick min diagnos - nytt inlägg kommer med andra ord snart.

Ta hand om Er!

Kommentarer
Postat av: Martin

Du har gjort ett otroligt bra initiativ som vill blogga om addisons! Här blir det mycket läsning framöver:)

2007-05-07 @ 18:10:48
URL: http://www.addison.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0