Sömnrubbningar...

I Borlänge vid grabbens dator 03.09 - natten mot onsdag 30 maj

Denna eviga insomnia när ska den ta slut? Sov tre timmar i går natt, eller ja, på morgonkvisten någon gång. Borde vara helt slut nu, men är givetvis klarvaken. Nu har det varit så här ett tag - jag begriper inte varför det inte ger med sig?

Ska vara på jobbet i Leksand imorgon klockan 10.00, men chefen sa något om att om jag ligger och sover så kan jag ju slå en signal. Kan jag sova imorgon förmiddag så tror jag att jag ringer till chefen imorgon bitti och åker in och jobbar efter lunch istället...

Det åskar ute, årets första åskväder för min del. Grabben sover...

Take Care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0