PMS-bruden kommenterar dagen...

I Borlänge vid grabbens dator 00.46 - torsdag 24 maj

Vaknade i morse och håret såg ut som Vince Neil's gjorde på 80-talet (pudelrockarvarning med andra ord).

Kom försent till jobbet (igen...)

Första kommentar för dagen: "Godmorgon på er. Klimakteriekossa på ingång." Chefen sa något om att jag kanske var lite ung för att vara i klimakteriet och kommenterade sedan att jag såg så somrig ut med mitt hårband (som jag var tvungen att ha för att få ner den bångstyriga luggen...) Jag muttrade något ohörbart.

Ska väl tillägga att när jag väl kom igång på jobbet så var det faktiskt riktigt roligt. Supertrött nu och ska jobba på båda mina jobb imorgon med start 10.00 och avslut 22.00 så det är väl bäst att gå och lägga sig. Annars har det inte hänt så mycket på sistone. Mest jobb som sagt.

Sov så gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0