Hur ska man kunna veta?

I Borlänge vid grabbens dator 02.02 - natten mot torsdag 31 maj

Har sådana grymma problem med sömnen just nu. Frågan är om det är relaterat till min addison över huvud taget? Det är ju lätt att så fort det blir något tänka "det är säkert kortisonet" eller "jag har nog inte fått i mig tillräckligt med salt (alternativt vatten)", men det kan ju faktiskt vara något helt annat som gör att man inte mår som man ska.

Känner mig inte så pigg på att kontakta min läkare heller efter mitt senaste försök. Ändå säger de att det är bara att höra av sig om det är något... Jag har en känsla av att sådana här frågor kommer ge sig med tiden, jag är ju ganska ny på det här med addison. Har haft min diagnos i knappt nio månader.

Ska gå en brottningsmatch med den "anti-John-Blund" som härjat här de senaste veckorna.

Godnatt på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0