Hemma igen...

I Borlänge vid grabbens dator 14.31 - onsdag 16 maj


Japp, då var man hemma igen då. Det har varit toppen! Kanonfin stad och supergod mat...


Just nu sitter jag och redigerar de 483(!) bilder vi tog... Ska hemåt Leksand ikväll och visa kort och hälsa på hos min mor och hennes man, syster som är hemma hos sin kompis (syster2) samt en sväng förbi min käre far också. Vill ha bilderna med oss då, så därför har jag lite småpanik här och hinner inte blogga om resan något just för tillfället men jag hoppas kunna börja lite smått till kvällen när vi återkommer till Borlänge.


Det kommer mera...


Ha en trevlig eftermiddag och kväll!


Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hej!
Vilken Cafékedja tycker du är bäst?
Kom in och rösta!!

2007-05-16 @ 14:50:39
URL: http://www.TheGuide.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0