Fortfarande pigg och ett nytt inlägg om Rom...

I Borlänge vid grabbens dator 04.38 - natten den 20 maj

Somnade vid halv åtta i morse. P väckte mig när mitt mobilalarm gick igång och såg till att jag tog 08.00-medicinen - har inget minne alls av det. Sedan sov jag ovaggat till klockan var någonstans runt halv ett då P:s bror ringde på lägenhetsdörren och skrämde mig ur sängen, mycket viktig fotbollsmatch på TV tydligen. Skulle ha försökt gå upp tidigare så kanske jag hade varit lite tröttare nu.

Publicerade för en stund sedan ett nytt inlägg med en del bilder från Rom i min allmänna blogg. Detta är dock ett mycket bisarrt inlägg och inte på något vis en seriös reseskildring (den står P för så småningom). Jag och P har sedan en tid tillbaka bejakat våra barnasinnen och sjuka humor i något som har kommit att kallas för Blog Wars, som i grund och botten går ut på att vi utsätter varandra för mer eller mindre roliga upptåg och fotograferar dessa. För de som är intresserade av att läsa detta är det bara att klicka på den här länken och därifrån klicka sig vidare till antingen inlägget om Rom eller till de övriga inläggen i ämnet.

TACK!
Jag vill passa på att tacka de som kommenterat och gett mig råd och tips här i bloggen. Det är mycket uppskattat och jag är glad att jag valde att börja blogga om att leva med addisons sjukdom. Min grundtanke var att få skriva av mig och kanske få andra att känna att de inte är ensamma med sina symptom och funderingar men det har blivit en respons över min förväntan. Jag har inte ens haft bloggen uppe i en månad och helt plötsligt inser jag att jag inte är ensam!

Nu ska jag gå och lägga mig och se om det möjligtvis går att somna när jag sluter ögonen annars läser jag nog lite i "Mannen som dog som en lax" av Mikael Niemi (Populärmusik från Vittula och Svålhålet) som jag började på igår när jag inte kunde somna. Verkar lovande!

Godnatt på Er och tack igen!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0