Börjar bli lite smått fundersam...

I Borlänge vid grabbens dator 03.21 - natten mot onsdag 30 maj

Är medlem i en stödförening som tar ut en medlemsavgift på någonstans runt 250 kronor per år. Helt okej tycker jag. Det som däremot stör mig lite grann är att jag i samband med att vi skulle åka till Rom var in på deras hemsida bara för att upptäcka att jag inte kan se 75% av sidan. Jag skickade då ett mail till den adress som angivits på sidan och frågade om det var fel hos mig, eller om det var flera som inte kunde se sidan korrekt.

Samtidigt passade jag på att fråga om de visste något hur det var med medicinerna i tullen i Italien (det fick jag sedan svar på av en av Er bloggläsare - tusen tack!), jag avslutade med "tacksam för svar och med vänlig hälsning". Fram till dags datum har jag inte sett eller hört någonting från dem, känns lite tråkigt bara...

Jag vill poängtera att den här stödföreningen inte har något att göra med sidan addison.se som jag har som länk här i bloggen. Det är en jättebra sida som jag tycker fyller en viktig funktion för mig som sjuk (forum och möjlighet till kontakt med andra) och även för de i min omgivning som har frågor eller undrar rent allmänt om sjukdomen. Det är en privatperson som driver sidan och han gör ett jättejobb, all cred till honom!

Take Care!

Kommentarer
Postat av: Martin

Åååååååå vad gullig du är! Tack, tack och tack. Jag blir nästan lite tårögd av de fina orden om addison.se! Tack.
En positiv nyhet är att jag har fixat en ny sida åt "stödföreningen" som snart ska läggas ut. Deras mail på sidan fungerar tyvärr inte som du har märkt.
Du skriver MYCKET bra saker och åsikter om addison! Jag funderar lite på om du hade velat ha en liten egen "ruta" på addison.se där du skrev om sjukdomen. Typ: Lelle´s krönikör eller nå´t i den stilen. Vad tror du om det?

2007-06-01 @ 14:05:54
Postat av: Lelle

Martin: Ja, då förstår jag varför det varit tyst från dem. Bra med en ny sida=)
Det hade varit mycket roligt att skriva en krönika eller något dylikt för addison.se=D Slänger iväg ett mail till dig under helgen.

2007-06-01 @ 19:15:58
URL: http://levamedaddison.blogg.se
Postat av: Lelle

Martin: Det blev ett personligt meddelande i forumet istället...

2007-06-01 @ 19:39:06
URL: http://levamedaddison.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0