Läkaren nästa...

Hemma i Borlänge vid min dator 01.18 - natten mot torsdag 26 juli

Imorgon klockan 09.30 sitter jag på med största sannolikhet på min läkares kontor och får reda på svaren på provresultaten. Intressant...

Idag har det varit ganska stressigt på jobbet och efter arbetstid satt jag kvar och pysslade lite med en försenad födelsedagspresent till min käre far. Klockan drog ut på tiden och det blev riktigt stressigt sista timmen. Jag kände att jag började bli yr och att pulsen ökade men det fanns inte så mycket annat att göra än att bita ihop. Kommer knappt ihåg den 4,5 mil långa bilfärden hem och klev innanför dörren med jordens huvudvärk. Måste börja varva ner nu...

Ska försöka hinna blogga upp vad läkaren sa imorgon kväll när jag kommer hem från jobbet. Jag har även ett blogginlägg på gång med lite funderingar runt hur mycket man ska fundera/planera hur man vill ha det när man dör. Jag är i och för sig bara 24 år men livet är inte för evigt och jag har redan lärt mig läxan att det kan vara slut mycket fortare än man tror. Nåja, vi får se när det dyker upp, det dröjer nog inte allt för länge...

Godnatt på er kära bloggläsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0