Full fart hela juli...

Hemm i Borlänge vid min dator 09.01 - onsdag 11 juli

Nu har det börjat. Från och med i söndags är jag inte ledig en enda dag förrän måndag 30 juli. Helgerna och måndagarna (som normalt är min lediga dag) är jag i videobutiken och tisdaga - fredag hos fotografen i Leksand.

Nu är jobben högprioriterade och om jag ska orka så måste mitt primära fokus ligga på arbetena och mitt egna välbefinnande. Så om det går några dagar utan att jag ger några livstecken från mig här i bloggen, är förklaringen att det är lite mycket just nu.

För övrigt har förkylningen börjat släppa och jag är bara lite smårasslig i halsen. I fredags var jag i alla fall tillbaka på jobbet igen. Igår började arbetsveckan hos fotografen i Leksand med en hyffsad övertid. Det är så fruktansvärt mycket att göra och P var och spelade innebandy så då tänkte jag att jag likväl kunde fortsätta en stund till. Skulle slutat klockan 18.00 men satte mig inte i bilen förren 20.40. Snart ska jag dra iväg upp till metropolen Leksand igen för en ny arbetsdag.

Den 26 juli har jag kontroll hos min läkare på endokrinmottagningen. Det ska bli intressant att se vad han säger om proverna, jag har ju inte mått sådär supertoppen de senaste månaderna...

Nej, nu börjar en ny dag. Ta hand om Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0