Festival var det...

Hemma i vid P:s dator 13.13 - onsdag 4 juli

Ja, i helgen var det festival här i stan. Det blev riktigt lyckat, jag såg i och för sig inte alla band jag ville se men så blir det väl nästan alltid... Såg i alla fall bland annat Backyard Babies, Vader, Bob Log III, Miss Li och Alice Cooper. På lördagen såg jag även den hemlige artisten som var oannonserad innan festivalen började - Lars Winnerbäck.

Winnerbäcks konsert var väl egentligen också den enda där jag kände av de gamla panikkänslorna och yrseln av trånga folkhav. Men å andra sidan kan man fråga sig vem som inte gjorde det? Det var extremt trångt vid scenen och det var riktigt hårt tryck, arrangörerna hade ju placerat den folkkäre artisten på den minsta utomhusscenen - hur tänkte de då?

Med tanke på att vi var sex personer här i lägenheten så blev jag själv förvånad när jag nu kom på att jag sov minst lika mycket som jag gör i vanliga fall. I söndags var det i och för sig ganska tungt att kliva iväg till jobbet (men det hade nog mer med helgens alkoholkonsumtion än något annat att göra).

Helt enkelt: Fantastiskt rolig helg!

Ha det gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0