Bara fem dagar kvar nu...

Hemma i Borlänge vid min dator 00.53 - natten mot onsdag 25 juli

Jag mår faktiskt inget vidare nu, har inte gjort så på ett ganska bra tag. Det är magen som strular och kroppen tar nog inte upp kortisonet ordentligt, har lite yrsel med jämna mellanrum medan jag mår riktigt hyffsat andra stunder. Det ska bli intressant att se vad läkaren säger på torsdag.

Har jobbat i Leksand idag och ska göra så även imorgon på torsdag och fredag. Sedan följer lördag och söndag kväll på videon. När jag går av mitt skift klockan 22.00 på söndag kväll är jag ledig en hel vecka, men jag har då också arbetat 23 dagar i sträck.

Troligtvis så är det för att jag arbetat så mycket som kroppen inte riktigt vill hänga med. Det känns som om det är mycket som blivit lidande på sistone. Jag och P har knappt sett varandra de senaste veckorna i och för sig var han bortrest förra helgen, men till veckan har han några dagars semester och har storsint nog gått med på att spendera dem med mig uppe på Classic Car Week i Rättvik.

Det är årlig traditon att jag och min käre far åker upp och har en minisemester på Classic Car Week varje år. I och för sig blir det inte bara semester då Siljans Fartygsförening är med och vi ställer upp med våra fartyg och visar upp dem på "Ångbåtens dag" på torsdagen vecka 31. Hoppas innerligt att vädret blir bra. Det är så trist när det regnar och man inte kan sola och bada på dagarna. Kvällarna brukar bli ganska blöta oavsett väder...

Classic Car Week 2004
Bild från Great Lake Day och Ångbåtens dag på Classic Car Week 2004


Nu ska jag sova. Godnatt på Er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0