Inte Hydrocortones fel

Hemma 23.51, torsdag 30 augusti

Min läkare ringde tidigare ikväll när jag var på jobbet, han är med andra ord åter från semestern. Det var lite smått rörigt för mig just då så vi kom överens om att han skulle ringa upp mig imorgon igen.

Det vi hann få sagt var att anledningen till att jag hamnade på lasarettet för två veckor sedan inte hade något med bytet av kortisonpreparat att göra. Det var en infektion som var boven i dramat och kortisonbytet var ett olyckligt sammanträffande.

I och med att jag var på jobbet blev inget mer sagt men jag antar att ett nytt försök att byta från Hydrocortison Nycomed till Hydrocortone nära förestående.

Intressant...

Kommentarer
Postat av: Anki

Hej!

Hur är det med sjukdomen idag..? Det var intressant sida att läsa..Tack

2011-08-01 @ 02:22:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0